lördag 30 oktober 2010

Var söker man?

Britt undrade i en kommentar var man söker smile-kurserna.

Kolla in www.tinta.nu där finns det information. Pengarna söker man från internationella programkontoret. Kolla med den internationella sekreteraren i din kommun. Det var övervägande lärare på kursen, från förskolan till vuxenutbildning.

Jag kom hem nu i kväll och det var skönt att vara hemma igen. Behöver lite mer tid att smälta det jag varit med om. Reflektionerna började dyka upp redan under flygresan hem. Många intryck att bena upp och förstå. Jag skulle gärna åka på fler liknande kurser. De finns ju även i Toscana och Dublin, men har helt annat innehåll då. Men jag ser gärna att flera av arbetskamraterna kunde bli intresserade. Då har vi liknande erfarenheter att utnyttja i undervisningen.

1 kommentar:

Anna Kaya sa...

Vilken spännande resa! Det var jätteintressant att läsa allt och titta på dina bilder!

Själv är jag barnsligt förtjust i Istanbul. ;)