fredag 30 september 2011

Redo för comeback

Jaha nu börjar det närma sig och nu vet jag mer om framtiden.
Efter att ha träffat min nya chef ser jag ljust på comebacken. Exakt var jag hamnar är inte klart till 100%, men helheten och uppdraget känns lockande. Stort fokus på resurs för att öka betygssnittet och behörigheten från 75% till 85%, ett direkt uppdrag skolan fått av förvaltningen. Det ska jag fokusera min kraft på i höst. Låter bra. Då kanske jag har energi kvar till studierna också...

De bitar som saknades tidigare har nu fallit på plats. Skönt att avsluta det gamla och gå vidare med ett smile. No more tappade sugar, typ...:-)

Har lovat att komma upp med äppelkaka till nya arbetslaget i veckan.

Det är otroligt viktigt att man har/får en bra start med dem man ska arbeta och framför allt med dem som ska "bestämma" över en. Det känns som om det börjat bra.

Yes we can...;-)

Inga kommentarer: