tisdag 5 januari 2010

Bara dagar kvar då...

Trallala onsdag idag, torsdag ledigt sen börjar man arbeta igen då. (två dagar) Det har varit ett härligt lov och jag har inte tänkt många skolanknytna tankar...
Tapetserat om hemma istället :-) Haft uppehåll i bloggen alltså.

Blir lite uppehåll till eftersom jag troligen ska åka till Härjedalen i helgen och vara borta en extra vecka, fast nu är det-30 grader där...
När jag kommer hem kan jag börja skriva igen :-)

Vi ska köra krig och fred med niorna, kan bli kul.
Ha det/Janne

2 kommentarer:

#servant sa...

Janne, har du en sån där mailadress? Jag sitter och filar på mitt cv och man behöver referenser. Jag har ju noll arbetserfarenhet men du vet att jag är snäll i alla fall så jag undrar om du skulle känna för att vara en referens åt mig? Men som sagt, mailadress är ju trevligt. Om du känner att det är privat så skicka ett mail till mig istället. det är mitt förnamn.efternamn. Jag har bytt blogg, fick lite otrevliga kommentarer ett tag. God Jul!

Janne sa...

hej. självklart... använd jobbarmailen... förnamn.efternamn@eskilstuna.se